FUTURA!
Ten young filmmakers from different backgrounds draw diverse and exciting portraits of different communities – from the most intimate to those that are symptomatic of a world in transition. Their protagonists tell of living together, of marginality and otherness, of commitment and diversity in different visions of the future from different angles. This new generation of filmmakers has a deep desire to listen to the young voices and to portray their views of modern society.