Fuso orario – Collection Lockdown by Swiss Filmmakers
For Giancarlo, 70 years old, with a heart condition, forced quarantine is torture. He decides to shift his time zone by 12 hours so that he can sleep during the day and stay awake at night when the city is his. His story shows us how to face adversity with ingenuity and a touch of madness.