Freiheitsfieber
The price for freedom appears in many different forms. And the four people who have set off in search of more freedom are prepared to pay: the inmate with self-control, the novice with renunciation, the passionate astronomer with discipline and the left-wing libertarian with impertinence. And then it all turns out different anyway. A film about the drawbacks and highlights of completely different freedom strategies.