freequency of da sun
NOUMUSO, an intercultural project with musicians from Guinea, Senegal, South Africa, and Switzerland, is accompanied by filmmaker Jonathan Owadja. The film version of their debut album, Freequency of da Sun, is born from a journey to Guinea by drummer Emanuel and djembéfola Yamoussa Sylla. Pianist Nduduzo Makhathini, a Blue Note Records artist, provides insights on learning from Africa and Africa's healing process.