Fragments du paradis
Switzerland is often perceived as heaven on earth. But do its inhabitants believe in heaven? Believers, agnostics and atheists all feel the need for a narrative when confronting death. What is left of paradise, which once promised eternal happiness? Encountering people in the twilight of their years, this film offers a moving, offbeat and personal quest within the depictions of this place common to all of humanity, faced with hope and shared doubt.