Flurin
"You farmer!" is considered an insult by young people - the traditional, rural way of life is gradually disappearing in Switzerland. Flurin and his friends from the remote village Beinwil live in a community that tries to preserve this way of life and their traditions but cannot ignore that times are changing. What are the issues that young people in the countryside struggle with today? The director Jonas Schaffter accompanies his cousin Flurin and gets to know a young man - caught between the ties to his home and the urge to break out into the wide world.