Floating Islands
What story is hidden in the stranded suitcase full of pictures, sounds and letters whose origins we do not know? The film is an homage to cinema, a film poem made up of images between dream and reality; a network of sounds, text fragments and voices that leads far out into the world and at the same time close to us. Aren’t we all floating islands?