Fischknusperli
Autumn is setting in at the Badi Rössli. The lifeguard is supervising a pool in which only leaves are floating. The bistro no longer serves warm food and a sunbather is annoyed by the gardener who is raking. The arrival of a wedding party brings a breath of fresh air.