Fire Fire Desire
Swiss filmmaker Steff Gruber discovers his former Thai girlfriend Malee in a video travel guide for sex tourists on the internet. He becomes obsessed with the thought of finding her again. So, 25 years later, he travels to Southeast Asia to search for her. Once there, he finds an expat who remembers an American, Roman Guy, who had made the video guide. He also recalls having seen Malee with Guy many years ago. The search for Malee and Guy becomes an eventful journey across Southeast Asia. The mysteries of the past are finally resolved in the Cambodian jungle.