Filmbau. Schweizer Architektur im bewegten Bild
Based on excerpts from 101 films, the compilation film produced in conjunction with the “Constructing Film. Swiss Architecture in the Moving Image” exhibition (Swiss Architecture Museum) sheds light on the various areas in which film is used as a representation medium for rendering architecture.