Ferien im Duett
Four couples of young lovers film each other during their trip in a foreign country. A delightful honeymoon in the vastness of Australia. For the first time without parents on a hot and dusty safari in Namibia. Discovering the effervescent people in Morocco. Deepening the relationship in Cuba. Through the viewfinder of the camera they discover each other anew. On the basis of the direct and spontaneous shootings of these couples, the film shows in a thrilling and amusing way how young Swiss people experience their trip between holiday romance, their role as tourists and relationship troubles.