Fauves
Oskar, a 17-year-old orphan, lives with the Egger family in a perfectly arranged villa. However, he has only one dream: to get away from this golden cage in order to flee to Zimbabwe. While he strives to gather enough money to realise his escape plan, his guardian Elvis does everything in his power to put him back on the right track, even if that means going against the law, logic or ethics. Their relationship progressively turns into an implacable duel, which will lead Oskar to abandon his childhood for good and Elvis to fall into a whirlpool of madness and destruction.