Faggots
A mysterious virus has decimated the human population and, for reasons unknown to science, spared the lives of homosexual men only. The death of the last woman Pink Mama marks the beginning of a new, gay era. At nighttime Pink Mama's four gay friends commemorate her life at a set table. Behind all the mourning, however, lies a deadly secret they would rather forget.