Faceless
New York – September 11, 2001. Thousands of people died buried in the structures of the Twin Towers. Entire families suffering from the loss of a loved one can do nothing but to cry a name written under a picture. However, some families cannot even have this mourning. Fathers, mothers, children, and friends from illegal workers suffer their loss in the painful silence imposed by their situation. These families have lost the ones that we call “faceless”. No address, no name, no social security number, no permanent status to identify them.