Esseri
The way animals move in the air is not flight per se: it is more of an aleatory, unintentional, and uncertain way of twirling in the air in a seemingly sinister performance. An animal like a bat is both a quadruped and a flying creature; and yet, it is ultimately neither one nor the other. It is, so to speak, a monster.