Entropy of Things
Do you ever wonder why things break? Do you think it's annoying? Would you say it’s unnecessary? Two young and beautiful hipsters are confronted with these questions in an epic explanation of life. THe film discloses the secret of how to deal with this frustration. The secret is as simple as it is powerful: Accept nature and replace what's obsolete with what's shiny and new. You know what you want!