Elysion
While the world is close to its demise, Little Rose withdraws into her own illusory world, where she can create all the environments, images and friends she likes. When an accident happens, however, she is suddenly trapped forever in this illusory world and pushed into an ambivalent, shadowy existence. Deep down within her, a last burning wish forms, but to fulfil this, she needs the help of her biological daughter.