Elder Jackson
A Mormon missionary, Jacob Jackson has a very disciplined regime, with his evangelising and life in a community. His encounter with Kathy, also a member of the Church, will overturn this routine pattern. Caught between his desires and pressures from the hierarchy, Jacob finally reveals his true self.