El ensayo
The image of a neighbourhood beside the motorway, with the city in the background, is followed by a theatrical canvas. On the outskirts of Córdoba, Spain, the final year pupils at Federico García Lorca primary school are looking for a film to make. What would you do or what would you like to see if we were to make a film about Roma culture or the Roma people?