Eisenberger – Kunst muss schön sein, sagt der Frosch zur Fliege
At the age of 40, the Austrian artist has produced more than 45'000 works. Galleries, art fairs and museums exhibit his art and fix the prices. In order to challenge this system, Eisenberger is not afraid of destroying his own pieces. With great pleasure he observes, how art comes into being haphazardly and how his exuberant creativity not only surprise his audience, but first and foremost himself.