The visual artist Michael Günzburger wants to make a print of a polar bear – the biggest predator living on land. But how will he get near such a bear? A search of several years is about to begin, during which the artist has to continuously adapt his plans. A narrative is developing about an artist hunting a polar bear which continuously eludes the artist's control – and this story will be part of the piece of art.