Ein Mann namens Fred
Fred is the hero of a series of short animated films. Be it traffic hazards or invasions by dog-owners, Fred frequently loses control in his black-and-white world comprised of graphic lines and utilises the potential of his world to create unconventional solutions to ordinary problems.