Eden
Set in a health resort, “Eden” tells of an impossible love story between the eccentric Gregor, a prominent cook, and Eden, a conservative married woman. Everyone, even Eden’s husband Xaver, stands to gain from their secret love, but the conventions of the small resort force Xaver to take action.