Dua
In late-1990s Pristina, thirteen-year-old Dua faces pressure to grow up fast as war looms. Struggling to fit in, she’s forced to confront violence, family upheaval, and her brother’s pull toward the Kosovo Liberation Army. Guided by a bold friend, she finds resilience and the strength to choose her own path.