Don't Call The World Dirty Because You Forgot To Clean Your Glasses
Broken glasses, a rope around his neck, a dead body, a murderer. A drop of blood, the noise of a hoover, the ring of a red phone, a film noir atmosphere. The police, a symphony of Gustav Mahler and finally… a knowing smile.