DOM (Home in Russian)
A lost generation of young Russians arrives in a shelter in Tbilisi: a women’s rights activist, a young journalist couple, a Navalny supporter, a political blogger. Forced to leave their homeland by Putin’s war and repression, they live as digital dissidents. From Georgia, they set out in search of a new home.