Do you Remember me?
The story of Sara Aduse, who was circumcised as a seven-year-old in Ethiopia. As a young adult, the Zurich native decides to visit her circumciser to find her inner peace. During her journey, Sara discovers that girls are still being circumcised in Ethiopia - despite the state ban. Sara decides to fight against female circumcision by raising awareness. A documentary about human rights. But also a film about pain and loss of trust as well as forgiveness and mindfulness.