Die neue Achtsamkeit
Mindfulness promises less stress, better concentration and increased performance. No wonder its evolution has gained significant attention in the boardrooms of corporate giants such as Google and SAP. This film looks behind the façade of this revolutionary global phenomenon to reveal a stark contrast of perspectives.