Die Freiheit des Menschen
This is a portrait of the 89-year-old Swiss pedagogue and philosopher, Marcel Müller-Wieland. His ambition is a school of humanitarianism that proceeds from the individual and places human solidarity at the center of learning. It is a school that teaches how to learn. A school of encouragement, of spirit and of love. A school for human beings. A school with a new direction towards a more cooperative way of dealing with the world. A school that can put a stop to predatory capitalism, destruction of the environment and financial crises.