Didube, the Last Stop
Didube station is a noisy spot in Tbilisi. Trains and buses pass by. There is a small, peaceful veterinarian pharmacy. It is a narrow room filled with flasks and medicine. Niko, the owner, sits behind a counter writing a poem. He has spent more than 20 years here, but now is forced to close due to lack of clients. He tries to postpone the closure and stay as long as he can.