Der Wolf ist tot
A murder takes place in a psychiatric clinic in Aarberg. Chief Inspector Heiri Weber, a living legend in the field of efficient investigation, loses emotional control. The case is taken away from him. He and his wife Rita go on forced leave, where he secretly and illegally continues to investigate. Unarmed and travelling abroad as a sole investigator, he moves on very thin ice and puts himself and his wife in danger.