Der Tunnel ist schwarz
Anecdotically, the film follows the history of the Gotthard and its tunnel at a rapid pace. A wild montage of found footage, 50-year-old horror movies, adverts and Swiss Television's most embarrassing moments forms a satirical documentary persiflage.