Der leere Briefkasten
Alex Wacker is Swiss. A series of unfortunate events compounded by his powerlessness culminate in the loss of his personal documents. He is thus forced to deal with the unrelenting consequences of bureaucracy and is ultimately classified as a “Sans Papier”.