Der Komplex
More than 800 people of various nationalities and social background inhabit Lochergut, a tower block in the heart of Zurich. The whole city is reflected in this urban microcosm which unfolds its charm in high concentration. A declaration of love to multiculturalism, tolerance and eccentricism.