Der kleine Vogel und die Bienen
High up in the maple tree, the little bird is happy about the buds growing on his tree. Everywhere around him there is a buzzing and humming sound and there is a lot to discover. The little bird curiously follows the funny bees and does not notice that the fiery red fox is on his heels.