Der Hamster
Things are faring well for Toni Faller: he has a lovely wife, a charming daughter, owns his home and, as the head of the electronics department, receives a great deal of respect from his work mates at the store. So why is he suddenly so unhappy? Quite simple: Toni is in the midst of a mid-life crisis.