Der grosse Plan
The Bernese architect Corinne Itten has an ambitious plan: to protect the wildlife in the Kalahari desert she wants to launch a sustainable tourism project. The concept is developed with the Bushmen in order to offer them an alternative to the recently banned hunting. Although Corinne already has a lot of experience with animal welfare projects, she now enters a completely new terrain by trying to win the favour of the Botswana villagers.