Der Antiquar am Hirschengraben
Soon Jaime Ramagosa will be ninety years old. It's time to close his antiquarian bookshop in Bern. But he doesn't want to completely give up the store. In a backroom he keeps his best pieces. But he doesn't sell them to anybody. They will end up in good hands. That's what he is working for until the very end.