Der Anachronist - Eine Reise zu Werner Schwarz
The farmer's son Werner Schwarz treads the fields of art until his death. Initially regarded by society as an outsider and eccentric, he later became a major attraction. The viewer takes part in an artistic life in Bern, the beginnings of urban sprawl in Switzerland, and literally embarks on a journey around the world.