Denn sie wissen, was sie tun
Karin and Herbert have reconverted their house to its original state of the 1930's. Dina sells original clothing from the 1950's, and Mario gets people dancing with Swing. Four very different personalities who have found their freedom between the now and then, and who revive the past in the present because they know it's right for them.