Demain, les chiens
Tibilisi in the year 2008: the authorities are concealing the approach of an unprecedented catastrophe from its citizens. A young girl gives us an account of the events that shake the capital city. This heavily guarded secret, the mass migration and the seizure of power by animals lend this catastrophe varying facets.