Delhi Dreams
Delhi’s Kathputli Colony slum is India’s largest community of traditional artists. Puppeteers, musicians, dancers as well as laborers live here. But this is about to change forever. The government has decided that this slum is to be demolished, its people resettled in high-rises. Young residents Vijay, Kusum and Rahul soon find themselves at the center of a unique and creative resistance movement against the government.