Deine Strasse
A street in the industrial area of Bonn, faceless, unobtrusive, unfinished. Warehouses, construction sites and washing lines dominate. But little by little the grey present of the street is being charged with its past, which is linked to one of the most painful episodes in the history of reunified Germany. Are public memorials collective remembrance or collective repression?