De mèche avec le feu
Take a large piece of pyrotechnical artist, add a slice of crazy trainer, a few dashes of sound sculptor, a pinch of performing artist and a zest of pyromaniac. Keep it on the boil and you end up with a creative documentary on a hot topic.