De l'eau qui bout au fond de la Terre
After a party underground, Sophie disappeared. After days of unfruitful search, her family calls on Alexandre, a clairaudient medium who hears sounds others can’t, to track Sophie’s voice down the stone maze. As they walk down, sounds begin to bug Alexandre’s listening – dreams, memory and reality start to melt together: Alexandre will have to confront his past to get out of this cave.