Das letzte Buch
The film focuses on the exciting life journey of Swiss writer Katharina Zimmermann. She follows her husband on a mission to the jungle in Indonesia where she raises their four children and five foster children and lives through the military coup. Back in Switzerland Katharina discovers her voice and finds her path. Now, at eighty, she is writing her life story. Yet suddenly she faces another battle because her publisher is threatening to let her go.