Das Gespenst des Glücks
A woman and a man practise the grand embrace. Assiduously, they try to imitate the lively examples from Hollywood musicals but their feet keep sticking to the floor. In essence, they are caught in stereotypes. The only thing that remains is the melancholy of failure in their exhausted faces.