Das Ächzen der Asche
The conclusion of the Bernese trilogy. Once again, Max and Polo find themselves in a realm of shadow. Actually, the wanted to return to their Homeland after the excursion to Umbria, but things turned out very differently. Following “Das Schweigen der Männer” and “Die Vogelpredigt oder Das Schreien der Mönche” (St. Francis Bird Tour), the trilogy is now brought to a close.