Dachkantine
The story of the bizarre, month-long festivities before the closing of the Dachkantine, the mythologised Electroclub in Zurich. This last act also represents the turnaround in the Techno subculture as it was forced to contend with worldwide commercial pressure. We experience the nicest moments of the long and melancholy farewell accompanied by the sounds of the best of electronic music prepared by such DJ superstars as Ricardo Villalobos or musicians like Takuya Nakamura, Roli Mosimann and many others.