Crescendo
Thea is a piano student at a conservatory. Recently, she saw Cécile, a cello student six years her senior, perform in concert. Since then, she has been unable to stop thinking about her. After weeks of contemplation, she decides to reach out. On the eve of the end-of-year concert, she decides to send her a letter.